luni, 23 iunie 2008

Am revenit!!

Eh, dupa o perioada foarte lunga, am revenit pe blog. Sincer, nu am avut timp si nici cheful necesar sa mai scriu ceva pe aici. Cei care ma cunosc, imi stiu foarte bine motivele. In fine, trecem si peste asta. Dupa cum bine stim, vine VARAA!! de fapt, a venit vara!!. Au inceput caldurile si fiecare dintre noi, vrea sa se refugieze intr-un locusor mai racoros. Ideea este ca, cu venirea verii, incep si oamenii sa-si schimbe hainele ca deh.. e cald nu?. Toate bune si frumoase , insa, cand ajungi sa mergi pe strada, si le vezi pe niste pustoaice mama mama!! cum sunt imbracate! iti vine sa te urci pe pereti. Asta mi s-a intamplat si mie azi cand am fost la o pizza cu amicul meu SILVIU ( apropo, am mai mult timp liber!!! insa, mai putini bani). Am vazut 2 da bune domnle' buneee de tot!!! . Asadar, pentru noi barbatii, este o mare bucurie venirea verii. Cine stie poate si pt femei. Nu credeti? :))




Va atasez mai jos, o piesa ce va fi in playlistul ImpactFM Dance. Insa, despre acest lucru, am sa va povestesc alta data. N-am sa dau numele piesei deoarece, vreau sa sperii concurenta.



impactfm dance2
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: