marți, 29 aprilie 2008

EXCLUSIV!


Seria surprizelor se tin lant!.
EXCLUSIV!, este o noua sectiune pentru acest blog. Asta inseamna ca DOAR AICI veti asculta cele mai noi piese , remixuri.

Luati aminte! : Nu le veti gasi pe net. Si pentru a combate pirateria, am sa introduc ID-uri si accapele.


Pentru inceput, va prezint remixul lui DJ ANDI pentru peisa HELLO interpretata de Alexandra Ungureanu si compusa de cei de la Crush ( Radu & Sorin)


Crush+ Alexandra Ungureanu - Hello ( Dj Andi Remix)


3 comentarii:

kristofer93 spunea...

Sunteti sigur ca e exclusiv?
http://www.kristofer93.com/2008/01/crush-alexandra-ungureanu-hello-andi.html

Admin spunea...

ma gandeam daca ati putea sa ma puneti in webroll,spre a face si eu la fel cu dvs in blogroll!multumesc anticipat, blogul meu este www.niggeridinvisoi.blogspot.com ,astept raspunsul dumneavoastra in aceiasi maniera!

mOrpH spunea...

kristofer93

Piesa o am din decembrie chiar de la Radu ( crush). Nu vreau sa ma cert cu tine. Ai vazut ca nu zic baliverne( vezi intervul alexandra ungureau). Pur si simplu n-am pus-o pe blog