marți, 29 aprilie 2008

Interviu : Alexandra Ungureanu

Incepand din aceasta saptamana, voi posta o serie de interviuri luate de-a lungul carierei :). Am inceput cu Alexandra Ungureanu.


Interviu Alexandra Unugreanu ( in emisiunea de la radical fm din ianuarie 2008)

A.Jaravat: Cum a fost la filmarile clipului Hello?


A.U : Ne-am gandit sa facem o chestie care nu prea s-a facut la noi.Artistii romani, obisnuiesc sa faca foarte multe clipuri de imagine care sa apara ei de foarte multe ori, si in 7000 de tinute. Asa ca am decis sa aparem mai putin in acest clip.


A.Jaravat: Cine a regizat clipul?

A.U Mihnea Darbrie.


A.Jaravat : Cat au durat filmarile?

A.U Protagonista a filmat 2,3 zile, iar noi am filmat intr-o singura zi. Am inceput undeva pe la 10 , 11 si am terminat seara.

A.Jaravat: Care va fi urmatorul single?

A.U Cel mai probabil " Cu tine in rai". Dar, sunt luate in calcul si "M-am pierdut"sau "Please you".


A.Jaravat : Ce alt gen de muzica ai vrea sa mai promovezi?

A.U Ma regasesc in genul rock, country.


A.Jaravat: Cum a fost colaborarea cu Tony Poptamas?

Am vrut sa colaborez cu trupa desperado. Insa, ei terminasera de inregistrat albumul .Dar, solistul lor mi-a scris piesa "Ai sa stii". Tot el mi-a sugerat sa aleg aceasta formula.




Pentru a asculta interviul complet . Click !

Niciun comentariu: