luni, 17 septembrie 2007

17 septembrie....

OO nici nu-mi vine sa cred ca au trecut 2 ani de cand am terminat liceul. Ceea ce imi amintesc este ca in prima zi de an scolar eram foarte nervos si imi trebuia vreo luna sa-mi revin cu somnul , ca desigur eu fiind obisnuit sa ma culc pe la 5 dimineata .. iti este foarte greu sa intrii la normal . Oricum acum nu mai conteaza . A trecut...... Insa... SURPRIZA!!! Sunt la facultate in anul 2 la specializare Jurnalism. Nu pot spune multe pentru ca practic ma duc doar la examene. Pentru cei care au bacul anul acesta am doar 3 lucuri de scris
INVATATI

INVATATI

INVATATI

Restul.. Un an nou plin de reusite si de bucurie!



Si ca sa nu va innebunesc cu postul pe ziua de azi , va atasez o melodie superba ( gratie celor 2 dj care ma upgradeaza , DJ TITUS SI DIJEI ADI DEEA :d)



Enjoi de music!


David Guetta - Baby When The Light (Fred Rister & Joachim Garraud Remix)

http://www.trilulilu.ro/morphyx/ecfe1d08ddb3ff

Niciun comentariu: