miercuri, 5 septembrie 2007

Addicted To House , dance music!



Noroc de Adrian Iacob ( ex Radio Deea) si de DJ Titus ca ma tin la curent cu ultimele noutati. Ce sa mai spun.. No comment . Majoritatea care au varsta mea , le plac acest gen de muzica. V-am atasat mai jos melodiile mele preferate.



Enjoy the music!











1.Phunk - Rockin!





2. FEDDE LE GRAND & IDA CORE - Let me thing about it( Eddie sonic)

( am ascultat aceasta melodie 4 ore in continuu .. nu, nu sunt nebun =))) in a doua parte imi place de innebunesc!!

P.S: Am si varianta originala .. insa aceasta mi se pare mai faina!





3. Terry Ferminal - Deep Inside (original_mix) ( absoult superba) Multumesc DJ Titus





4. We love House - Shake it





5. Nu putea sa lipseasca : Alycia Stefano - Que Calor(enzo mori & Stephan clark extended mix)


Un comentariu:

Geo spunea...

poti sa atasezi remixul ala de la Ida Corr undeva k e super tare :X:X:X:X...am batut netul in lung si-n lat si nu l-am gasit :(