luni, 3 septembrie 2007

Dina vass - Un nou album?


Ehee.. Dina Vass este o dragoste mai veche pentru mine. Nu va ganditi la prostioare... . Vass a demonstrat ca te poti lansa in muzica chiar daca nu arati 90-60-90. A reusit sa lanseze un album in 2005 intitulat Liberation. Totodata ne-a onorat cu prezenta la Premiile MTV 2004. Am citit in presa ( un articol mai vechi) ca va colabora pentru un nou material discografic cu Mihai Ogasanu. Personal ii doresc succes!.



Dina Vass - cantareata, compozitoare, producatoare


Totul a inceput la frageda varsta de 3 ani, cand Dina a devenit fascinata de vechea colectie de discuri a fratelui ei. "Fratele meu era DJ cu ani in urma, pe vreamea cand eram inca un copil", explica ea. "Asculta Earth,Wind and Fire si George Benson, obisnuiam sa cotrobai peste tot dupa discurile lui si dansam pana la epuizare. Dupa ce a plecat el de acasa am devenit de-a dreptul obsedata de muzica."
Abia dupa cativa ani, tanara din comunitatea greaca londoneza avea sa treaca la un alt nivel in marea sa pasiune. "La varsta de 7 ani am primit o orga dubla de la parintii mei si m-am simtit ca in paradis", isi aminteste ea.
La varsta de 11 ani, Dina compune prima sa piesa: "Nu cunosteam pe nimeni care sa o poate
interpreta, astfel incat a trebuit sa merg in continuare pe acelasi drum, acela de a compune cantece.


Articolul intreg il puteti gasi aici




V-am atasat aici melodia mea preferata de pe albumul LIBERATION lansat in 2005. Si ca bonus aveti inca 2 piese cunoscute de voi. Eu astept cu mare interes noul album


Sper sa nu o uitati!


1. Dina Vass- WAITING 4 YOU (RADIO MIX)






2. Vali Barbulescu - feat. Dina Vass- Addicted




3.

Niciun comentariu: